Cool prijateljstvo izreke

Posted: Lipanj 1, 2012 in Uncategorized
Oznake:

“Jako voljeti mogu samo oni koji znaju i jako mrziti.” Cesarec

“Tko želi biti sretan, mora ostati kod kuće.” Konfucije

“Žalostan je takav učenik koji ne nadmaši svog učitelja.” Leonardo Da Vinci – izreke

“Žena je kao sjena: ako trčiš za njom izmiče se, ako trčiš pred njom trči za tobom.” Gruzijska narodna poslovica

“Ne, ja tako vatreno ne ljubim, ljepota tvoja ne blista za mene, u tebi svoje prošle patnje ljubim i mlade svoje dane izgubljene.” Ljermontov

“Nesreća produbljuje naš smisao za prijateljstvo i ljubav.” Novalis

“Brbljivac je slab radnik.” Shakespeare

“Malo njih zna kako je teško ženi koja je dugo bila vjerna u braku, kada se, stupanj po stupanj, penje na Golgotu preljuba!” Proust

Jučer sam bio pametan. Stoga sam želio mijenjati svijet. Danas sam mudar. Stoga mijenjam sebe. Sri Chinmoy

“Proizvod navike je brak i ništa drugo.” Lukrecije

“Oslanjati se na talent, znači – nemati mašte.” Mopasan

“U ljubavi postoje tri vrste žena: kojima se ženimo, koje volimo i koje plaćamo. A to može biti isto, ali obrnutim redom: počne se sa plaćanjem, pa je onda volimo i na kraju se oženimo njome.” Kazancakis

Učini da se to dogodi.

“Nema efikasnijeg kozmetičkog preparata od ljubavi.” Belmondo

“Ništa nije smješnije od nesreće, naravno tuđe.” Beckett

“Slava može usporediti sajcasnim kruškama koje sazrijevaju ljeti, ali se jedu zimi.” Schopenhauer

“Žena treba da čuva tijelo kao blago, ako želi da se muškarac osjeti kao kopač zlata.” Forman

Prije sam bio umišljen, sad sam savršen

“Grijeh u teološkim naukama, zabranjen odnos u sudskoj praksi i pojam za koji filozofi nikako da nađu vremena.” Karl Kraus

“Koga bogovi vole, mlad umre.” Platon

“Bolje je biti tri dana čekić, nego godinu dana nakovanj.” Ibn Zafar

“Žene su pobjeda materije nad umom, a muškarci pobjeda uma nad moralom.” Oscar Wilde

Sve bi cure htjele sa mnom spavati, ali ja nisam nikad pospan.

Pokušavaj, nije važno koliko teško izgleda. Bit će bolje.

Best izreke: izreke ljubavne, arapske izreke, izreke o sreći, najsmješnije izreke, duhovite izreke, izreke o ljubomori

Odgovori

